dissabte, 28 d’agost del 2021

Relat dels Love of lesbian

Deien els Love of Lesbian moltes coses, però no n'escoltaves cap. Cada vegada que els escolto, et recordo a sobre meu escoltant-me sense parar atenció.

Deia jo que m'escoltessis, que arribaria el dia que marxaries i agafaries qualsevol altra cançó. I que totes et sonen bé, perquè de necessitats en va el món ple. I que totes et contenten, perquè amb quatre notes i una melodia graciosa tu ja rius.

Però sempre et deia que, un cop acabada la cançó, quan provessis de recordar-la, et vindria sempre sempre sempre el gust dels meus llavis i tot el viscut al meu costat. 

Provaràs d'oblidar la lletra. Et creuràs feliç al seu costat. Intentaràs creure en el somriure estúpid i les mil frases de les amigues del costat. Mes en la soltiud, quan el busquis i no et trobis, no t'espantis si encara em veus al teu costat.