dilluns, 18 de novembre del 2013

Relat d'aixecar-se

No t'agradaria que m'aixequés i ballés?
Fuma, fuma.
No t'agradaria que deixés aquesta cadira per sempre més?
Crida tan com vulguis, vull que vinguin els veïns, que avisin a la policia, que ens portin a judici, si cal. Però per molt que facis tot això, seguiré sent un parell de rodes en una cadira.
No t'agradaria veure'm ballar al mig de la pista? Agafar-te per la cintura i dur-te d'un costat a l'altre?
Fuma, fuma.
Ets molt perillosa quan tens aquestes idees al cap, ets molt possessiva quan t'imagines que podria ser més alta que tu. Però mira cap a baix, troba'm aquí assegut i crida i suplica. Si ho intentes qui sap, potser ell, allà dalt, t'escolta, i ens dóna permís per ser els millors. Però sinó, no t'enfonsis, ets la nit feta dona.
No t'agradaria que deixés de dormir tot el dia, recolzat sobre la cadira que em porta d'un lloc a un altre?
Fuma, fuma.
Els teus orgasmes són millors si somnies que m'alço i abandono aquestes rodes per encastar-te contra la paret. Deixes de tenir aquesta cara ensopida i transpires suor letal. Si per fi em treus d'aquí i ell et regala el meu caminar lliure, vigila no te'n busquis un altre. Ets molt perillosa, molt.