divendres, 2 d’agost del 2019

Relat de la polseguera


He sentit els cavalls galopar darrere meu. Aixecaven tanta polseguera que, quan he mirat enrere, els ulls se m'han cegat. M'he cegat de tu, que cridaves fort que t'ofegaves. M'he cegat de tu, que demanaves auxili mentre jo estirava la mà, però entre tanta pols no veies res més que el teu alè inquiet caient en la desesperació.
He vist les flors marcir-se en plena primavera. Els pètals es desfeien un a un, mentre jo provava d'agafar-los. Els agafava com t'agafava a tu, sense poder evitar fer-te mal. Una flor sense pètals és com tu sense cor. Qui te l'ha destrossat provant d'ajudar-te? Qui te l'ha ennegrit exclamant la seva llum?
He olorat el temps fugint de les meves mans. Arena contra vidre. Dunes i dunes sense oasi. Vivint en el centre d'un món trencat. M'he trencat la vida per sentir-me viu i només he creat morts i més morts. A l'interior de les muntanyes els óssos esperen la meva defunció. Els duran els ossos sense embolcalls, només adornats amb el meu cor bategant per tu.